Inaktuell WALLABROR VON STECK | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: WALLABROR VON STECK

Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? wallabror von steck

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter baxel arg hans uppväxt var att han föddes med en väldigt bra familj och en brorsa han åkte till swewawe staden för att plugga på ett gymenasium fast han gillar att festa och det gör att han kommer bakis till lektionerna och han börjar att ramla efter i skolan och får inga mer skolbidrag och då behöver han ett job men han har för dåliga betyg för ett men han har en kompis som känner krimminäla människor i staden och han börjar att göra små sacker som sedan blir till större brott och tillslut så är han fast i det krimminäla och hoppar av från gymmnasiumet men han är inte bara krimminäl han älskar att festa med pengarna han får från brott och han gillar också att spela fotboll och vara med kompisar. I framtiden ser han att han vill bli stenrik och lämna det krimminäla livet och flytta till thailand och bo där med kanske en fru och få barn och leva lycklig där.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig bra på rp smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär trött kaksig Adhd

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp på serven och kan spela väldigt bra i olika senarion eftersom jag har spelat mycket Rp innan

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har 500 timmar på svensk rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man försöker göra scenariot roligare och kanske göra saker som inte är bättre för en men som höjer nivån på rpn

Vad är suntförnuft för dig? Att om man är i ett scenario ska man göra rimliga saker som man hadde gjort i värkligheten om man hammnade i det scenariot

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Vdm suntförnuft fearrp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hadde varit en bra medlem på swewawe och hjälpa med bra rp

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Flyttas till arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom