Godkänd vug0 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vug0

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: vug0

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? Vug0

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Tobias Lindahl är 25år och är uppväxt i stan han gillar att göra friluftsaker så som fiske vandra och liknande. han vill jobba som polis. han är rät så smart men han kan lät uppfattas som ganska så dum så som när han pratar kan han mitt i en konversion börja tänka på annat eller så kan han börja att prata om annat eller liknande. Han gillar ordning och tycker inte om förnedringar så som att han gör på sitt sätt och om någon tycker något annat så kan han bli arg eller ryta ifrån. Man egentligen så är han ganska så snäll. han lyssnar på personer och håller sina vänner nära och skyddar dom om det skulle vara så. Hanns uppväxt har varit bra med mamma pappa och två syskon.

Hans utsende är just hår och lite skägg och blåa ögon och oftast lantis kläder som han tror att det ska se ut men egentligen så kanske det inte är det.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig, envis och snäl

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär för envis kan ta dumma beslut dålig på förnedring

Vad kan du bidra med till serverns RP? roligt och socialt rp för så många som möjligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har 841 timar och spelat på förnuftberget och himmelriket

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motparten är att du kan göra så att du i ett scenario ska kunna göra att dom andra i motparten ska kunna spela det scenariot som vid en kidnappning ska du lyssna och göra ett kul scenario och alltid spela ut ett scenario fast det inte är kul.

Vad är suntförnuft för dig? alla regler skulle jag säga man ska tänka som i vårligheten kan man säga.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM inte slå eller döda någon utan anledning, copbait att försöka att bli jagad av polisen , METAGAMING att ta information occ

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är en social rp spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom