Godkänd VIP_fillen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VIP_fillen

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: VIP_fillen

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? 𝒱𝐼𝒫_F𝒾𝓁𝓁𝑒𝓃

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Namn: Filip Andersson
Uppväxt/Bakgrund:
Elin växte upp i den lilla kuststaden göteborg , där hennes föräldrar drev en resturang vid hamnen. Han tillbringade mycket tid bland doften av ny lagad mat, ljudet av måsarna och synen av båtar som lade till och lämnade. hans barndom var trygg men präglad av känslan att hon ville se mer av världen än bara västkustens horisont.

Intressen:
Filip har alltid varit fascinerad av berättelser – oavsett om de kommer i form av böcker, filmer eller människor han möter. Han älskar att skriva, särskilt noveller och dagboksanteckningar, och har ett stort intresse för psykologi och hur människor fungerar. På fritiden gillar hon att vandra i naturen, fota detaljer i landskapet, och spela piano.

Känslor som karaktären har:
Filip bär på en blandning av nyfikenhet, längtan och en gnutta oro inför framtiden. Han är omtänksam men kan ibland känna sig överväldigad av andras förväntningar. Han kämpar med att våga tro på sig själv men känner ett starkt driv inombords att hitta sin egen väg och sin plats i världen. Han upplever ofta en inre konflikt mellan tryggheten hemma och drömmen om att ge sig ut på äventyr.

Framtidsplaner:
Filip planerar att studera till jurist i Göteborg, men han drömmer också om att resa till China och skriva en bok baserad på sina upplevelser där. Han hoppas kunna kombinera sitt intresse för människor och skrivande, kanske genom att en dag arbeta som terapeut och samtidigt ge ut egna romaner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Reflekterande,självkritisk,Kreativ,uttrycksfull,Empatisk,lyhörd:

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Självtvivel,Övertänkande,långsam

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagerat och seriöst rollspel där jag fokuserar på karaktärsutveckling, trovärdiga relationer och djupare dialoger. Jag gillar att skapa berättelser som känns levande och verkliga, oavsett om det handlar om vardagsdrama, vänskap, konflikter eller större händelser.

Jag är bra på att anpassa mig efter olika roller och situationer, och jag försöker alltid vara respektfull mot andras rollspel – både i hur jag spelar och i hur jag låter andra komma till tals. Jag undviker metagaming och sånt där som vdm rdm och allt annat sånt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är van vid att skapa karaktärer med personlighet, bakgrund och mål, och att hålla mig inom ramen för en trovärdig och konsekvAnpassa mig efter serverns ton och regler Bygga upp karaktärsutveckling över tid Skapa naturliga och engagerande konversationer Samspela respektfullt med andras karaktärer Undvika metagaming.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst i ett rollspel innebär att du ibland låter din karaktär förlora, misslyckas eller hamna i underläge – för att göra scenariot mer intressant, rättvist eller dramatiskt för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att kunna göra kloka och rimliga val i olika situationer – särskilt när det inte finns en exakt regel att följa.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ig regler: RDM Random Deathmatch, VDM Vehicle Deathmatch, COPBAIT, NLR COMBAT LOGGING

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte så mycket seriös rollspelare bara

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom