Intervju vigglo | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vigglo

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: vigglo

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? vigglo eller capybara1544

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2009

Berätta om din karaktär. William Smith är född 1991-11-04 i England! Han hade en tuff uppväxt med sin brorsa Gregor Smith! Han blev fullt utsatt i den engelska skolan! De var folk som slog honom och mobbade honom! Han försökte alltid sitt bästa i skolan men oftast gick han hem med ont i magen och blodsprängda ögon av tårarna! Eftersom hans familj inte hade de mesta pengar så hade de tyvärr inte råd att byta skola då de kostade väldigt mycket kronor! Detta gjorde så att William fick gå kvar i sin skola och må dåligt! Men åren gick och han blev äldre och började högskolan! Han började en ny klass där och blev mobbad återigen därför valde han att skolka och börja med andra handlingar alltså de kriminella handlingarna och började umgås med fel personer i England och började med droger vapnen säljningar men dels skottlossningar och kriminella gäng! Men även de tog sig ett slut med de! William hade fått med sin bror på de kriminella handlingarna och tyvärr så slutade de inte som de skulle för hans bror! Han sköts till döds i England 2023 och William och familjen flyttade till ett nytt land och ny stad Sverige och Swewave city! Där har William stora förväntningar om att dels börja jobba som polis! Han har pluggat och lyckats fått sitt brottsregister rensat!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är bra i stressiga situationer , han är social , smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han har adhd , han kan bli arg ganska lätt , han har dyslexi

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit Medlem på Swewave sedan tidigare! Men tagit pauser för att spela andra spel (inte fivem) Men nu har jag kollat fivem oddshots från swewave och har fått upp sugen för att börja rpa igen! Så jag tänkte att jag skulle söka mig tillbaka till gemenskapen! Jag hade också tänkt nu att jag skulle börja streama! Jag har tidigare streamat swewave men tröttnade fort på rp samt streaming! Men nu är vi på banan igen Jag kommer att bidra med ett gott och bra skratt för servern både utanför streaming men också med streaming! Jag kommer representera serven bra och försöka få in fler medlemmar till servern! När de gäller rp så kommer jag bidra med hög rp och roliga scenarion! Jag kommer bidra med stora scenarion som är hög planerade så inget går fel! Kommer göra allt för att få swewave att växa samt att rpn ska bli bättre! Kommer också till servern för en anledning och de är för att de är den ända servern som är bra! Samt har hög rp nivå! Kommer också försöka utveckla min rp nivå nu! Så de är typ de jag kommer bidra med! Tack :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag unive och så har jag spelat swewave förut

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna ett scenario för att ha kul

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka som att det som i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm - Det står för Random Death Match och det innebär att man dödar nån utan anledning - vdm - det är när man kör på nån. metagaming - det är när man tar grejer från discord in i spelet. suntförnuft - det är att man ska tänka som att det var i verkligheten tillexempel att man kan inte hoppa från ett hustack och inte få ont. Powergaming - det är att man inte rpar på sina skador tillexempel om man rammlar ner för en trappa så ska man liksom säga typ aj aj mitt ben eller nått. fearrp - det är att man ska värna om sitt liv så vi säger att man har en pistol mot sitt hubud du ska man inte snacka skit man ska göra de dom säger.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom