vidz0071 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

vidz0071

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: vidz0071

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? vidz0071

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2012

Berätta om din karaktär. Ali Svensson kommer att vara en vanlig grabb i 20 års åldern. När han var barn så var hans pappa polis och då såg Ali alltid upp till honom. Ali hade alltid drömt att bli polis som barn. När ali växer upp berättar hans pappa om grejer i polis kåren. Och då får ali lära sig mycket. Alis pappa lärde honom självförsvar. Och där fick han träffa sin kompis på karate tränigarna. Han hette Albin. Och han hade också drömt om att bli polis. Så då började Albin och Ali hänga med varandra nästan varje dag. Dem tittade på massor med polis serier. Och dem tränade hårt varje dag med karaten. En gång fick dem åka med Alis pappa. I polis bilen. I polis bilen visade Alis pappa dem massor med grejer och funktioner i polisbilen. Sen en dag tog Alis pappa med dem för att träna på skjuta vid en airsoft range. Och sen växer Ali och Albin upp sen slutar det med att dem blir poliser sem dem alltid hade drömt om.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb bra på självförsvar, Energifull.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kaxig. Rädd för höjder, Känslig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra bra rp och inte åka runt och lalla. och jag har spelat fivem i mer än 2500 timmar. Och har en hög rp nivå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag och har över 2500 timmar på fivem. Och jag har spelat på många olika servrar genom alla servrar jag har kört på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul även om man dör. Man ska inte börja gråta t.ex om man tappar sitt vapen.

Vad är suntförnuft för dig? Common sense. Man ska tänka på hur man hade gjort irl. Och tänka logiskt. Och tänka 1 gångextra innan man gör någoting.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, Duförsöker få polisens uppmärksamhet genom att t.ex åka runt o drifta framför polisen för att få deras uppmärksamhet. Rdm, Du dödar någon utan något bakomliggande scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne😭

Top Bottom