!Vidiiiiiis | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

!Vidiiiiiis

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: !Vidiiiiiis

Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad heter du på discord? Vidiiiiis

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag vill hjälpa till att skaffa mer lojala medlemmar som även kan rpa och följa regler

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag tar mycket ansvar och vill hjälpa till som sagt att göra swewave till en bättre server med mer medlemmar som kan rpa och inte kommer lämna direkt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig snäll och lugn för ofta så du är kommer dem också bli.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Jag tycker att man ska vara seriös om man ska ansöka om Medlem på Swewave . då jag har sett att många Ickemedlemar/medlemar Mest lallar runt i servern. med det sagt vill jag se till så att alla Håller det dem berättar om karaktären samt är snäll och trevlig mot alla andra spelare men också följer alla serverns regler!

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Dem ska kunna rpa följa regler och våga hoppa support eller skriva /report om någon gör fel eller /help

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Hålla koll här på forum och även se till så medlemmarna följer alla regler det är såklart okej med lite fel eller missförstånd. se till så vi har lojala och medlemmar som kan rpa

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? 6-8 timmar iblan 2-3 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Top Bottom