Godkänd Viderkaka | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viderkaka

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Viderkaka

Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad är ditt discord namn? viderkaka123

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Jesper Gunnarsson och han gillar bilar och A traktorer mycket så han är intrecerad av bilar han kommer va ganksa dryg och han gillar inte polisen han tycker dom är skit ungar. När Jesper är på bra humör är han ganska rolig och prata med han är ganksa bra på o få kompisar och han gillar träffa nya vänner hans yrke kommer va något med fordon för att Jesper han en gammal 740 volvo och en cheva 63 hemma i garanget och han gillar och meka med dom och han gillar dricka kaffe.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är bra med bilar fixa vänner och är bra på att prata och även grilla

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är inte den bästa på att köra bil eller simma eller cykla han använder fortfarande stödhjul

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med glädje och lycka lösa så folk kommer skratta och försöka få folk och gilla mig jag blir glad när andra folk är glada jag kommer även visa upp mina bilar för det tycker jag om och få folka och le eller skratta

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har kört på skrpoch RxN och XR och har typ 300 timmar var på servarna så vet hur detta går till

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att / ska man alltid lyssna på man måste gå på det som dom skriver TEX /me drar av masken då MÅSTE jag göra det

Vad är suntförnuft för dig? Att använda sunt förnuft innebär att du beter dig på ett realistiskt och med ett moget beteende. Alla regler innefattar sunt förnuft.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Använd rätt chattkanal Definition: Använd rätt kanal för rätt syfte. Exempel: Till exempel ska du inte dela bilder i den allmänna chatten, utan istället i bildkanalen. Diskussion om bans Definition: Discorden är en plats för diskussion och idéutbyte. Djupare diskussioner bör hållas i kanalen för Diskussion. Diskutera inte individuella bans i offentliga kanaler, detta ska inte tas upp på servern. Exempel: Undvik att diskutera bans eller andra privata ärenden i en öppen kanal. Upprätthåll ordningen Definition: Spamning, överanvändning av emojis, användning av capslock eller smutskastning är inte tillåtet. Exempel: En -rep där du smutskastar någon, som exempelvis: "@Exo är skit krimansvarig, han kan ingenting," är inte acceptabelt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat mycket Fivem i mina dagar så vet detta!

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.