.verygood | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

.verygood

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: .verygood

Vad är ditt discord namn? .rqw / verygood (fick göra nytt konto på forumet för gamla strulade)

Vilken arbetsplats ansöker du till? Zorans Taxi

Varför vill du bli Chef/VD? Just varför jag vill bli chef på Zorans Taxi är för att jag vill va en del av staden och bidra med en rolig och bra rp, anställa roliga och trevliga människor och skapa roliga minnen. Men jag anpassar mina kollegor så dom ska göra sitt bästa med jobbet och inte ta det på lall för jag vill ha den bästa kundservice.

Vad rollspelar du som för tillfället? sc styling

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej men vill gärna bli erfaren inom det.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla en bra kundservice, ska bli en stor del av servern där spelar kanske behöver taxi och faktiskt hjälpa till när det väl behövs.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej inte för tillfället.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Varför just jag ska bli anställd chef är för att jag har en bra erfarenhet inom olika yrken så förmodligen blir det inte så svårt att lära mig detta jobb. Jag vågar säga till kollegor ifall dom gör fel som kanske inte många andra gör men framför allt ska inte det behövas då jag verkligen vill ha bra kollegor och vill att mina kunder ska vara nöjda. Jag är även väldigt aktiv.

Hur många bans har du? Inga

Top Bottom