Inaktuell V70Nicklas | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V70Nicklas

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: V70Nicklas

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicklas

Vad är ditt discord namn? Nickeboyen

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2025

Berätta om din karaktär. Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund han växte upp och med en familj som inte måste så super bra dom månse syckist dåligt och dom var 5 personer i familjen Joakim var 13 år och då valde mamma att ta sig liv för hon måde så dåligt för hon tog dråger. joakim kände sig ledsen han hade sin stora syster som han alltid lekte med. hon och efter något år mådde pappa dåligt efter han hade förlorat sitt jobb och då ville han inte leva mer så han tog sitt liv. då var det bara syran och joakim kvar dom levde livet ut och dom hade svin roligt. Sedan var joakim 15 år och försökte ta epa körkort och han klara det när han var 16. En dag så ville dom åka olagligt med epan och dom krocka dom krocka så hårt att syran inte hade bälte och åte ur runtan och dog. FRAMTID han vill bi rik jobba med polis och få en familj som han trivs svin bra med och vill få mer kompisar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, Rolig, Hälpsam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Stavning, utalar ord fel och skever fel ofta

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp stana för rödjus, stanna när polisen vistar stop täken och sund´förnuft, inte rdm eller vdm
ingen ooc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört RP innan på andra servrar, både som civil och mer aktiva roller. Jag gillar att bygga karaktärer med riktig personlighet och story. Inget random "gangster-RP" bara för att.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.
båda lag kan vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Exempel: Du tar och cyklar in i en bilaffär, sen tränger du dig i kön.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? – RDM = Dödar nån utan anledning. Gör jag aldrig, måste finnas riktig RP bakom. – VDM = Köra på folk med flit. Jag kör normalt, inte som GTA NPC. – Cop Bait = Göra grejer bara för att få polisjakt. Onödigt, jag låter det hända naturligt. – Void = Om nåt buggar eller är orealistiskt så låtsas man att det inte hände. – Sunt Förnuft = Jag tänker alltid som om det vore på riktigt. – Fail RP = När man gör nåt som inte alls passar in i RP. Jag försöker alltid hålla det realistiskt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det var kul!🤗❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom