Godkänd v199o | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Användarnamn: v199o

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? v199o

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2009

Berätta om din karaktär. hej, jag heter Viggo Andersson. jag föddes lite utanför malmö mellan lund och malmö med en svår uppväxt. Min familj hade inte så mycket pengar till godo för det gick oftast till deras alc, och sen när jag blev större så dog mina föreldrar i en bil olycka när de var fulla så hade precis min mamma fött barn så jag hade ett barn och ta hand om men typ 13 kr varje dag. så jag snattade från coop,willys och så vidare. jag har alltid varit nyficken inom bilar och har alltid kunnat lite om det så det är min största hobby/intresse.
jag hoppas min framtid kommer se ljus ut för jag vill bli polis och få in kriminella, och så barn inte ska få den uppväxten jag fick när jag var liten.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär mycket logiskt tänkade i svåra situationer, snäll, rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär litet tempramänt, liten, långsam

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en härlig och go RP-Nivå som kommer göra servern/spelaren tycka att server är rolig och spela på och seriös rp-nivå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, avena,valon,unive,smg,fjällen och lite mer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man behöver inte alltid vinna ett scenario det viktigaste är att ha roligt och ha ett fint rp-nivå scenario.

Vad är suntförnuft för dig? att tänka logiskt som du hade gjort i irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft,rdm,vdm,metagaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom