Godkänd uffe andersson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

uffe andersson

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: uffe andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? hej123.4

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2000

Berätta om din karaktär. uffe andersson han växte upp i mycket skit och gick fel väg hamnade i mycket skit men nu ville ha ha en ny start på sitt liv så han flyttar till en ny stad och vill få det bättre här och börja gå rätt väg igen få nya kompisar och skaffa ett riktigt jobb. hans stora intresen är bilar pengar och tjejer han älskar även att ha stora utmaningar framförsig som han ska klara av
hans känslor är väldigt rolig spralig arbets vilig och älskar staden swewave

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är arbetsvilig rolig och omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han har svårt att lära käna kompisar och han blir ofta utstöt och pratar väldigt mycket så folk tycker jag är jobbig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till att skapa roliga scenarios inte lalliga men göra en god stämning, därmed kan jag hjälpa folk att vara trevliga visa respekt och hänsyn till varandra, därmed har jag ganska mycket erfarenhet inom rp;en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat snart i 3 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag som spelare inte ska åka iväg ifall polisen vill stanna mig utan att man rpar på rätt sätt

Vad är suntförnuft för dig? att man som spelare ska använda sitt eget beslut och rimligheten för att skaffa en roligare och bättre rp

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm betyder random death matchmaking och vdm vehicle deathmatch metagaming det är tex du sitter och pratar med din vän berättar att polisen tagit dig och han visar var han är. du åker dit.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? strålande hjärtegod inspirerande

Senaste redigerad:

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Sätter denna som godkänd då du redan är medlem!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom