Godkänd Twister twix | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Twister twix

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Twister twix

Vad är ditt namn i verkligheten? Razjan

Vad är ditt discord namn? Twistertwix

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 1996

Berätta om din karaktär. är en ung man i 25-årsåldern som växte upp i en av Göteborgs förorter. Hans barndom präglades av en tuff miljö där kriminalitet var vardag. Hans föräldrar, båda invandrare, kämpade med att få ekonomin att gå ihop och var ofta frånvarande på grund av långa arbetspass. Twistertwix, sökte sig tidigt till gäng för att känna samhörighet och få den uppmärksamhet han saknade hemma. Twistertwix är självsäker och 100 gubbe det är några av få egenskaper som hjälpt honom att klättra i den kriminella hierarkin. Han har en snabb replik och en förmåga att läsa människor, vilket gör honom till en skicklig förhandlare inom sitt nätverk. Men bakom fasaden bär han på en känsla av tomhet och en längtan efter något mer meningsfullt i livet. Twistertwix drömmer om att lämna det kriminella livet bakom sig och starta en egen bilverkstad, en passion han haft sedan tonåren. Men hans rykte och de skulder han dragit på sig gör det svårt att bryta sig loss. Hans största rädsla är att föräldrarna ska få reda på hans kriminella liv och bli besvikna på honom.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Givmildig, har bra konsekvenstänk och problemlösare

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lat, äter mycket mat & är en soffpotatis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har börjat få mer erfarenhet inom RP och detta är min andra server. Min fantasi är bred och mitt tänkande är logiskt, vilket ger mig en bra grund att bygga vidare på. Jag söker mer spänning i min RP och vill utvecklas ytterligare i denna roll. Jag strävar alltid efter att agera på ett sätt som känns realistiskt, där varje handling är genomtänkt och baseras på sunt förnuft, som om det vore verkliga situationer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska fokusera på att vinna eller vara bäst i varje situation utan istället prioritera bra rollspel.

Vad är suntförnuft för dig? Att du ska tänka logiskt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Om din karaktär dör så måste du vänta 12 timmar innan du får spela på samma karaktär.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en go 29 årig grabb som njuter av livet, min hobby för det mesta är fordon och fotboll. På fritiden brukar jag ofta hålla på med min bilprojekt!

Top Bottom