Nekad tummen | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tummen

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: tummen

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin svensson

Ange ditt födelsedatum: 3 Juli 2006

Ange ditt Discordnamn: min tumme

Berätta kortfattat om dig själv: är en kille på 19 vårar som gillar att jaga fiska dricka bers och spela

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 5 timmar om dagen och mer på helgerna

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sedan förra månaden

Varför ansöker du som staff på SweWave? för jag ser för mycket lall folk som kör så dilig rp rdmar,e-copar mm och sen när man gör en report händer aldrig något så jag vill kunna göra mer för serven och hjälpa alla mods som inte kan hålla koll och göra alt själva

Vad är din uppgift som Staff? Se till att spelare följer serverns regler Agera snabbt på regelbrott som rdm vdm powergaming metagaming inte rpa med fear när dom blir rånade osv se till att rpn håller en hög standard och inte spårar ur svara på reports och försöka lösa det där ifrån

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff kommer jag att vara engagerad Jag har ett stort intresse för RP och vill vara med och skapa en trygg och rättvis miljö för alla spelare

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att först och främst behålla lugnet Jag försöker att inte reagera känslomässigt utan istället tänka logiskt och intea agera innan jag lyssnat på båda partena

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Servervakt

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Bra jobbat! Du har blivit godkänd och får därmed gå vidare till det muntliga provet. Kom ihåg att du måste ta din muntliga intervju inom 48 timmar efter det förlorar du rätten att göra det muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom