Trukx.19k
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Trukx.19k
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Liam
Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2011
Ange ditt Discordnamn: Trukx.19k eller real.trukx
Berätta kortfattat om dig själv: jag är snäll rolig omtänksam ibland sur när jag blir irriterad. Jag är ganska blyg men det går över efter en stund på servern.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15-23 på vardagar typ helger 16-02 ca
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sen idag men vet hur man rpar och gör staff arbete
Varför ansöker du som staff på SweWave? för att jag vill bli en del av staff teamet och är bra som staff och aven träffa nya personer på servern man kan lära känna och hänga med.
Vad är din uppgift som Staff? att kolla att alla följer regler och inte lallar
Vad kommer du att bidra med som Staff? seriös rp, hjälpa servern, hjälpa medlemmarna som gör reports eller hoppar support.
Hur hanterar du stressiga situationer? säger till en högre uppsatt att komma eller försöka själv att klara ut situationen så mycket jag kan
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Medlemskap
Ansvarsområde 2: Kriminell
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Liam
Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2011
Ange ditt Discordnamn: Trukx.19k eller real.trukx
Berätta kortfattat om dig själv: jag är snäll rolig omtänksam ibland sur när jag blir irriterad. Jag är ganska blyg men det går över efter en stund på servern.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15-23 på vardagar typ helger 16-02 ca
Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sen idag men vet hur man rpar och gör staff arbete
Varför ansöker du som staff på SweWave? för att jag vill bli en del av staff teamet och är bra som staff och aven träffa nya personer på servern man kan lära känna och hänga med.
Vad är din uppgift som Staff? att kolla att alla följer regler och inte lallar
Vad kommer du att bidra med som Staff? seriös rp, hjälpa servern, hjälpa medlemmarna som gör reports eller hoppar support.
Hur hanterar du stressiga situationer? säger till en högre uppsatt att komma eller försöka själv att klara ut situationen så mycket jag kan
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: Medlemskap
Ansvarsområde 2: Kriminell
Senaste redigerad: