Godkänd Troy1sh | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troy1sh

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
3
Användarnamn: Troy1sh

Vad är ditt namn i verkligheten? Troy

Vad är ditt discord namn? Troy1sh

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2025

Berätta om din karaktär. Hugo falk, en unge som har rymt fler tals gånger som barn. till slut fick han bo hos en annan familj, han hatade de så han försökte rymma därifrån för att komma hem. Han hade det svårt i skolan och vart mobbad, han har alltid drömt om att jobba med bilar och andra fordon. Han tycker att bilar är super coola och vill lära sig allt om dem, han gillar även att lyssna på musik och vill gärna jobba med händerna. Han vill gärna bli krim men han vill inte heller dö, han har tänkt att göra rån många gånger och chilla med folk som hans vänner hänger med. Han känner några stycken i staden swewave och vill lära känna flera.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Hugo falk har enkelt för mycket. tex att (lära sig snabbt), Han har även lätt att (få vänner) och han har lätt för att (lura folk "detta kan vara bra i vissa typer av scenario)

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Hugo falk har (adhd), han har (svårt att koncentrera sig), han har även (svårt att fatta när/vad han gör för fel) och (svårt för att passa tider)

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att skapa roliga scenarios, klippa och kontakta staffs när jag ser någon göra fel. försöka med att göra scenarios roliga för båda lag när jag är med. och så klart seriös rp!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på gammla swewave och massa andra rp servers. Det ska bli roligt att komma tillbaka!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ibland kan låta motståndarna vinna, så det blir roligt för alla på servern.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är för mig att man ska tänka innan man gör något. Man ska tänka som (irl) och man ska försöka leva upp till så man tror skulle kunna hända irl. Detta kan göras på massa olika sätt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, att man använder sitt fordon som ett vapen. RDM, Man dödar någon utan anledning. NLR, De som hände innan din karaktär dog får man inte komma ihåg. Duping, tex du gör 1 pistol till 2.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi så stav fel kommer det vara.

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Skickas till arkiv
Medlem på Dcn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom