Godkänd top_boy034 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

top_boy034

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: top_boy034

Ditt namn: Omar

Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2009

Ditt Discordnamn: top_boy034

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: mån: 3-4tim
Tisdag: 3-4tim
onsdag 3-4tim
Torsdag: 3-4tim
Fredag: 5-13tim
Lördag 5-10tim
Söndag: 3-7tim

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 6 månader men jag kasta min gamla dator så att allt som jag hade gick bort men nu sen januari 31 på detta nya

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 2 gånger

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag vill bli servervakt för jag känner att jag kommer att kunna ta det ansvaret som servervakt. Jag har varit servervakt på unive för länge sen och jag vet hur det kan vara att vara det. Jag har också mycket erfarenheter inom rollen och jag kommer att kunna skjöta det mycket bra. Jag är en väldigt aktiv och jag kommer att kunna ta hand om min uppgift som servervakt! Jag gillar att sammarbeta med andra personer. Jag är väldigt strikt när det gäller regelbrott. Jag kommer att sätta ner min fot på varenda regelbrott som sker. Mitt mål i framtiden är komma in i staffteamet. Jag har också noll tolerans mot lall.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt ska underlätta för staffs. En servervakt ska rpea som en helt vanlig spelare men samtidigt hålla koll så det inte sker regelbrott bland spelare. En servervakt ska hjälpa till så att staffs ska kunna ta tag på viktigare saker. En servervakt ska använda sin makt som den har när det behövs inte för att nån kanske kallar dig hund eller sånna saker. Iallafall huvud saken med servervakt är att underlätta för staffs och hålla koll så det inte sker regelbrott. Man ska också vara en förebild för andra spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag känner att jag kommer att kunna ta det ansvaret som servervakt. Jag har varit servervakt på unive för länge sen och jag vet hur det kan vara att vara det. Jag har också mycket erfarenheter inom rollen och jag kommer att kunna skjöta det mycket bra. Jag är en väldigt aktiv och jag kommer att kunna ta hand om min uppgift som servervakt! Jag gillar att sammarbeta med andra personer. Jag är väldigt strikt när det gäller regelbrott. Jag kommer att sätta ner min fot på varenda regelbrott som sker. Mitt mål i framtiden är komma in i staffteamet. Jag har också noll tolerans mot lall.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption är att jag utnytjar min makt för att tex vinna ett scenario. Abuse är att jag tex revivar mig själv eller har på togglename/id på medans jag är inne i en skottlossning. Abuse är också att jag revivar alla mina vänner efter att vi har krockat eller ramlat ut ur bilen osv...

shysquid

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Godkänd vidare till muntlig intervju. Lycka till

Lingen

Aktiv Medlem
Meddelanden