Nekad Tjaba | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjaba

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tjaba

Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID eller BanID: 348662

Vad är din discord tagg? Kungen_2374

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? v199o

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-21 192739.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag hoppade ut o började skjuta när en person rikta på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag träffa på några skumma grabbar på torget som hade väldigt grov attetyd och sedan så väljer jag att köra vidare men de väljer att följa efter. Jag och min vän kör runt och försöker därefter tappa de men grabbarna jag feara på grovt pitta mig typ 25 ggr (staffen som banna mig kan relatera eftersom han tog återggärder på grabben som vdma mig. Därefter dog min bil och då vart jag arg och kände att det var sista uttväg eftersom jag skulle dött ändå. Men det slutar med att han hoppa ut o rikta men jag försöker ändå döda de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag känner att det inte var en felaktig bann eftersom jag gjorde fel och jag erkänner det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig begått regelbrott på swewawe .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna i bilen och låtit de ta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom