Nekad TheLord | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheLord

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
16
Trofépoäng
3
Användarnamn: TheLord

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Ange ditt födelsedatum: 26 April 2007

Ange ditt Discordnamn: TheLord123

Berätta kortfattat om dig själv: Hej jag heter Tobias och är 18 år gammal jag gillar att spela spel och att vara ute i naturen jag gillar även att hjälpa folk som behöver hjälp som dom äldre att hjälpa dom att bära matkassar upp för en bake eller så Jag är en creaktiv person jag ber om hjälp om jag inte fattar något och löser saker med hjälp jag kan få av andra

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-7 timmar varje dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem på sedan igår

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker till staff för jag vill hjälpa till med att se till att alla som kommer till servern komma att ha en underbar vistelse och få dom till att känna sig välkomna samt att se till att dom vill stanna och inte dra lika fort

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att svara på olicka frågor reports samt ansökningar. min uppgift när jag är ingame är att se till att så lita reglerbrott begås som möjligt samt svara på reports om händelser som händer dom olicka rparna

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med gott exempel samt att jag kommer bidra med bra staff arbete

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer väldigt bra

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
+++++ rep jättre bra staff förtjänar staff han var det i fjällen tror jag

shysquid

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
+rep bra mogen har varit staff förut (mod på avena)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom