Intervju tasty2 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tasty2

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: tasty2

Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? tasty2

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi Andersson Och är född 1998-04-21 och kommer från Árabien. Hela hans liv Började när han och hans polare hängde mycket och dom gjorde lite små saker som att sno lite saker från när butiker och annat och det blev bara värre och värre och till slut fick dom ett erbjudande att dom skulle Skjuta en kille för ca 250 tusen kronor när dem va där så fegade Abdis vän ur Abdi drog själv. Efter skjutningen så var bolis inte långt efter på några minuter .polisen för syn på Abdi och startar en biljakt Abdi tappade snuten efter 10 minuter tappade polisen. Sen ringer han som gav erbjudandet till Abdi .Han säger till Abdi ´´hallå vart e ni ´´ Abdi svarar med det är bara jag min vän han fega ur allt är under kontroll. Han säger till Abdi visa dig innan jag skjuter dig ni skulle vara 2 på detta jobb. han visste att om han stannade så skulle han också blivit skjuten, några dagar senare kom personen som gav ut jobb gick ut själv han kunde saker om den kriminella världen och lärt sig att det är tufft ute och att man kan dö ute på fältet och att man ska vara försiktigt så han skaffade sig lite kompisar och startade ett litet kompisgäng det höll några månader och sedan splittrades bara tjänat in pengar men en av dagarna han skulle gå och plocka lite droger så stod de folk där och väntade på han och rånade han på något vis så hade dom så han var tvungen att ge bort alla sina pengar som han hade jobbat för till dom för att betala dom för det och sedan hotade dom att han aldrig skulle komma tillbaka hit och han tänkte att han ska hitta något nytt ställe där han kan vara och chilla och tjäna lite pengar och kunna få in en inkomst men han är sugen på att hitta sina kompisar och få ihop sitt lilla kompisgäng. Abdi skapar sin krets dem bestämmer sig snabbt för att slå till på nytt Ali som hade get Abdi det förra erbjudandet är fortfarande efter han. Sedan bestämde Abdi och hans vänner sig för att [ 5:45 PM ] lägga alla deras pengar för att bilda ett pris på killens huvud, Bara några dagar ringde en 16 årig kille upp till Abdi och sa jag tar jobbet för 250 tusen Abdi svarade med kom så ses vi och snackar om situationen. Dem möts upp Abdi och hans vänner her killen utrustning som skottsäker väst och pistol Man såg på killen att han var nervös men ändå kapabel till detta mord några minuter ger sig killen iväg på en jakt han inte kommer klara. Killen får syn på Ali och drar fram sin gun han säger upp med händerna din fitta, Ali vänder sig snabbt om han säger chilla och börjar manipulera Killen han säger saker som släpp vapnet du får dubbelt betalt om du lyssnar på mig Abdi är en liten fitta han förstör ditt liv. Killen lägger ner pistolen snabbt tar Ali upp den och skjuter killen med 4 skott i magen sedan så springer han, han dumpar även pistolen i vattnet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är bra på att vara social. han är trevlig och han vill alla väl

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han blir arg väldigt lätt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem eftersom jag kommer bidra med väldigt hög Rp och prata med god ton mod folk som tänker samma som jag liksom att förstärka Rpn och inte lalla eller använda sig av OOC i ett IC scenario som då jag tycker är väldigt tråkigt att det ska hända eftersom jag tycker det är jättekul att Rpa och att bidra med Rpn på stora serverar och skaffa många vänner och sånt ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte försöka vinna alla senarion och båda sidorna ska ha kul

Vad är suntförnuft för dig? det är det som gör rp möjligt att tänka efter och agera som du tror man hade iverkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft att man ska göra realistiska saker i ett senario och inte säga att man kan flyga och hålla på med overkliga saker.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom