Godkänd Tappad o Kastad | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tappad o Kastad

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tappad o Kastad

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Tappad o Kastad

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 1993

Berätta om din karaktär. Lenny växte upp tillsammans med sin mamma agnes och sin lillebror billy.
När Lenny är 5 år gammal 1979 den 8 oktober så blir familjen kidnappade och satta i en fartygscontainer, där fick lenny och hans bror bevittna en man med mask och motorsåg mörda och stycka deras mamma, dom vart därefter lämnade i containern badandes i 5 cm av sin mammas blod och kroppsdelar i 2 dygn innan polisen hittar dom.
Lenny växer upp på olika familjehem men blir hela tiden omplacerad för att ingen klarar av hans hot och våld och fruktansvärda temprament. Lenny blir avstängd från skolan efter att ha misshandlat sin gymnastiklärare med ett askfat i glas. Han får därefter hemundervisning men Lenny hotar att skära halsen av läraren och låta han drukna i sitt eget blod.
När Lenny fyller 18 år så börjar han höra röster och känner ett enormt begär efter att döda, det slutar med att han söker upp sin bror som han inte har träffat sedan dom satt i containern tillsammans 1979, efter 6 månaders sökande så hittar Lenny sin bror som sitter på rättpsyk, Lenny lyckas kidnappa billy och för honom till hamnen där han har förberett en fartygscontainer som han har klätt in i plast, i mitt i rummet står ett bord med remmar för handlederna.
Lenny söver ner billy med en spruta i nacken, han klär av bille och lindar in honom i gladplast och spänner sedan fast honom på bordet. Lenny tar sedan fram en mask och en motorsåg, Lenny väcker upp billy, tar sedan på sig lika dan mask som mannen som hade styckat deras mamma hade, han sågar sedan upp sin bror kroppsdel efter kroppsdel, när Lenny sedan ska åka och dumpa kroppen så blir han stannad i en poliskontroll som hittar kroppen. Så nu efter många år i fängelset ska Lenny nu få komma ut igen och börja om.
Men är lenny en ny människa eller speglar psykopaten fram under ytan? tiden får utvisa....Fortsättning följer... ;)

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är unik, Ofta väldigt omtyckt trots sitt sätt att vara, och en väldigt spännande karaktär.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Otålig, har en förmåga att vara uppkäftig vid fel tillfällen, har inget vidare konsekvenstänk. (Allt inom rpn's gränser)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas på att kunna bidra med Roliga rp scenarion, så som lite street race, car shows, båt race osv, jag gillar när det är mycket folk och att få folk att skratta, så det kommer vara mitt mål,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Ganska mycket skulle jag nog våga säga, Jag började rpa redan när det va San Andreas Roleplay för ungefär 15 år sen. där hade jag ca 6k timmar, och på fiveM har jag 1k timmar, Har vart på en del olika servrar, samt varit staff på 2 av dom.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte alltid måste vinna en shotout eller kidnappning, rån osv, Ibland förlorar man, sånt är livet. inga konstigheter.

Vad är suntförnuft för dig? Det är när du faktiskt använder det du har innanför pannbenet, Och alltid utgår från verklighetens scenarion. bra som dåligt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming-användning av ooc information ic. Powergaming-Orealistiskt beteende, så som att krocka i 200 utan att rpa på skador. - cop bait, när du medvetet försöker få polisens uppmärksamhet för att du har tråkigt. Social rp, Alltid utgå från social rp i första hand. våld är inte alltid lösningen. och det är inte okej att agera kriminellt utan rollen. det är inte heller okej för en karaktär att byta från kriminell till polis eller tvärtom. osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror det räcker så. Om jag blir godkänd så kommer det blir för jävla kul tror jag! Skål! :D

Senaste redigerad av en moderator:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom