Nekad swetonrasse | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swetonrasse

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: swetonrasse

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? org namn swetonrassse smeknamn limpan129

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2013

Berätta om din karaktär. Anton Karlson är 21 år gammal och precis har flyttat till staden . Han har ett intresse inom billar och musik. Han har tidigare jobbat som bilförsäljare men han tyckte inte att det var ett toppen jobb. så han bestämde att han skulle flyta till en ny stad och börja ett nytt liv. Som liten så bodde han med sin mamma och sin bror i en liten lägenhet i centrum. När Anton var sju år så dog hans pappa i en bilolycka. efter detta så har Anton blivit väldigt förvirrad och ibland så vet han inte vad han håller på med.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är hjälp sam, rolig och han gillar att hitta på olika saker.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli raslös, inte så mycket pengar och väldigt förviradd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp, jag lyssnar på regler och har ett sundförnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på en server för länge sedan som hette Stadsberget och så har jag spelat på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar inte bara för mig själv utan för att alla ska ha det roligt.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska spela som om det skulle vara i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte ska kaxa sig mot staffs och att man ska sitta i rätt kanal vid rätt tillfälle.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att mitt org namn på dc är samma som mitt smeknamn på steam.

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
hittar ej dig på dc, slå ett pm till mig så löser jag, nekar denna för tillfälet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom