Godkänd sweezz | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweezz

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: sweezz

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? 4sweezz

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2008

Berätta om din karaktär. Min rp karaktär heter Karl diaz och han är 25 år gammal född 1995-02-02, Karl diaz är en trevlig person som gillar att umgås med vänner och familj Karls pappa har alltid varit en förebild till karl då han har förklarat vilka delar av stan man inte ska vara nära och vilka man kan chilla vid. Karls pappa var polis en gång i tiden han gick i pantion vid 72 års ålden men har förklarat hur farligt de är att vara polis karl älskade att lyssna på sin pappas uppväxt som polis. Karls drömm var att bli polis för att hjälpa dom personerna som har de svårt i livet kolla man på karls andra sida med hans mamma så var hon ute ur bilden hon lämnade karls med hans pappa redan vid 3 års åldern och karls pappa kristof hittade karls pappa död vit ett gäng område vid 16 årsåldern. Karl ville göra hämd när han fick reda på de så han valde att ta kontakt med kriminella personer som kunde hjälpa han med de dem gav han lite pengar för lite små beknade saker sen fick han en pistol i slutet för att göra hämnd på dem killarna han gick upp till dem och gjorde de han skulle göra nu var de klart men karl fortsatte livet med dem andra kriminella personerna framoti livet

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Mogen, seriös, trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Svår barndom slagen, missbruk Därför nu ska han gå t den kriminella vägen när han flyttat till denna staden. ( Kan bli aggresiv, ego, ovårdat språk i visa samanhang)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, inte lallig samt realistiska scenarion där jag även spelar för motpartens vinst och bygga upp relationer mellan spelare. Jag kan även bidra med t.ex konflikter som gör rpn roligare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, medlem krim här föruit o meldem krim på unmive så har mycket erfarenheter inom detta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna i ett scenario ska ha det kul. Att man ska spela så att de ska vara roligt för båda parterna i ett scxenario.

Vad är suntförnuft för dig? logiskt tänkade och agera realistiskt. som jag skulle göra irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, dödar nån utan anledning. VDM, använder sin bil som vapen. Kna reglerna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nix

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom