Godkänd Swedishfish | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedishfish

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Swedishfish

Vad är ditt namn i verkligheten? Fizi

Vad är ditt discord namn? swedishfisch

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 25 år gammal han heter Vibek Abadi och han är uppväxt i en stad där det sker mycket kriminalitet. Hans brorsa som var äldre började med kriminella aktiviteter och han tyckte det var coolt, så han började också därefter. Han ska nu börja med sitt kriminella liv och skjuta oppsen som dödade hans brorsa. Hans föräldrar dog PGA av att hans brorsa inte gjorde som de sa, så de stormade hans hus och dödade hans familj, han hann att gömma sig och lyckades att inte bli dödad. Han är arg och han är väldigt ledsen. Han ska nu visa opssen att de lekte med fel grabb och han ska reda ut allt. Hans barndom var väldigt aktiv då hans pappa alltid var otroligt positiv och visade alltid nya grejer till honom. Det gjorde att hans brorsa tyckte att pistoler och sånt var kul, men han satte sig i fel situation. Han ska nu försöka att göra sig själv mer positiv och göra grejer som gör honom glad och inte gör så att han tänker på din familj. Han gillar att planera, så rån kommer vara ett väldigt bra sätt att göra så att han glömmer bort sin familj och inte gör så att han får deppresion. Han älskar att planera, det är deg bösta han vet, han är otroligt smart. Han fick inte de bästa betygen men han blev rik. När han väl tyckte något var intressant så gjorde han det 100%. Han är en person som aldrig ger upp och han står för han säger.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Hane positiv, hane skön o han e otrolig social

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har ont i knät ibland, sitter hemma mycket, e inte så bra på svensaka

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en roligare RP samt så kommer jag att göra rån och andra grejer som gör den kriminella RP:n mycket roligare. Jag kommer att spela med en allvarlig gubbe som gör att det inte kommer att ske något lall alls med min karaktär. Den kmr vara otroligt aktiv och den gör så att det blir en mera positiv stad.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på Unive tidigare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att bara vinna scenarion, det menas med att man bara gör så att man själv kan vinna scenariot och gör det tråkigt för en och roligt för den andra. Man ska spela så båda kan vinna och så det blir roligt för alla i scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? Att man spelar realistiskt och på ett bra sätt. Man gör saker som man hade gjort IRL.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte lämna i ett scenario, man måste RP.a och så får man inte ha en karaktär som inte passar in i staden. Man får inte skifta på sin roll genom att bli polis om man har varit kriminell

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Näe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom