Nekad svantii | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: svantii

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? svantii

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Jocke Nilsson han kommer från Malmö där han växte upp med sin familj han ville tidigt bli polis för att hjälpa Malmö mot all kriminalitet nu är Jocke 20 år och han går polis högskolan och han har snart gått ut den hans största dröm är att bli piket inom polisen

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll rolig och omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Snål, övertänkare och dåligt humör

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög god social rp där jag har bra erfarenhet jag rpar på andra server i ca 3-4 år

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag rpar på Unive innan i 4 år ungefär

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att den andra motparten också har en sjans att vinna scenariot och att man kan acceptera de också man ska inte alltid vinna scenario och de kan vara roligt att låta de andra vinna med

Vad är suntförnuft för dig? Att man alltid tänker ett steg längre innan man gör något

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är man dödar ngn utan anledning samt vem använder sitt fordon som ett vapen och sedan fear rp att man ska värna om sitt liv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom