Nekad svante1221 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svante1221

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
3
Användarnamn: svante1221

Länk till din steam profil: jag heter svante1278 på steam

Ditt Hex-ID eller BanID: 526127

Vad är din discord tagg? femman

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? banan plockare

Bild på banmeddelande: 10991955.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis valde att utnyttja en bug genom att dupa ett vapen. förresten kan jag inte skicka bild på ban bilden eftersom det står att filen är för stor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var online tidigt på morgonen och så sa min kompis att det fanns en bug som gjorde att man kunde dupa vapen, jag tänkte aa visst det låter kul och så men det sluta med att bi blev bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en bra ban och jag tror INTE att jag ska bli unbannad men jag gör ett gott försök iaf:)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev felaktigt bannad en gång men det fick jag ban på direkten så det är inget att berätta om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sagt nej till att dupa helt enkelt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom