Nekad sunil | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sunil

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: sunil

Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2008

Ange ditt Discordnamn: Jäger

Berätta kortfattat om dig själv: jag tycker att jag för mogen och lätt att ha och göra med jag lyssnar på folk och låter alla berätta sin historia innan man fattar beslut men jag kan också vara väldigt bestämd ibland och jag gillar att hjälpa folk och jag är väldigt trevlig du kan fråga många på serven

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kan vara aktiv ganska mycket jag skulle säga mellan 5 - 10 timmar på en helg men det beror på om man har något planerat man på vardagar med skola och allt så tror jag kanske 4 timmar per dag ungefär

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? jag har varit medlem i ett bra tag på swewave jag vet inte exakt men jag skulle säga ungifär 6 månader kanske

Varför ansöker du som staff på SweWave? jag ansöker till staff för att jag gillar att hjälpa människor och så ansöker jag för att jag tror att jag kommer göra ett bra jobb här för att jag märker att det är inte så många staffs som ä uppe tidigt på morgonen eller jätte sent på kvällen och jag brukar alldig vara uppe till typ 3 på kvällen och sedan vakna runt 11 tiden igen och börja spela på serven och klockan 11 bruckar det inte vara så mycket staffs inne och jag har stört mig på det här så om jag blir staff så tror jag att jag kommer göra ett bra jobb här på swewave

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att se så inga regler bryts eller om det är mycket lall så kan man kicka folk eller säga till dom mitt jobb är också att hjälpa folk på serven tex om någon är ny så kan man hjälpa till att visa olika saker som finns för när jag var ny så hjälpte staffsen mig mycket och gjorde så att det vart roligt att spela så jag vill hjälpa många och få fler spelare på swewae och att dom känner sig hemma, man ska också svara mycket i reports och det tycker jagg staffsen är lite dåliga på men jag skulle göra ett bra jobb, det är också mitt jobb att se till så att alla sköter sig på serven och att se till så att inga ice medlemar inte har vapen

Vad kommer du att bidra med som Staff? som staff kommer jag bidra med att hjälpa många som är nya så att de till så dom vill stanna kvar. och om folk har problem på serven så vill jag hjälpa till att lösa dem här problemen. jag vill också sitta i sup och ta ärenden för att jag tror att jag skulle tycka det var roligt och att hjälpa dom. jag kommer vara snabb i reports och se till så att serven är en rolig plats att vara på

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer bra genom att försöka prata lungt och att behålla mitt tålamod, jag försöker också att lungna ner dom omkring mig som är stressiga för att om man lungnar ner dom som är stressiga så kommer situationen lungnas ner automatiskt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Du har tyvärr inte blivit godkänd för att gå vidare till det muntliga provet. Om du önskar, har du möjlighet att skicka in en ny ansökan om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom