Nekad Sunden | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sunden

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Sunden

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ange ditt födelsedatum: 26 Juni 2009

Ange ditt Discordnamn: Sunden

Berätta kortfattat om dig själv: Hej! jag heter melvin och är 15 år gammal. Jag skulle säga att jag är snäll som person väldigt omtänksam och rolig, tänker mycket på andra. jag har tidigare varit staff och kan det mesta om just yrket som staff. Som sagt har jag en del erfarenhet inom staff yrket då jag till och med har varit delägare på en server tidigare.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? vardagar 14:00 - 22:00 Helg 12:00 - 02:30

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Ungefär 4 månader

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff här på swewave både för att jag gillar yrket som staff och för att Jag på de senaste sett att det är många medborgare och lallare som bryter mott servens regler och de är jag emot, jag vill att alla på serven ska få en rolig och bra spel upplevelse inne på Swewave. och att kunna hjälpa dom som behöver staffsens hjälp.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att hålla koll på serven och kunna hjälpa dom som behöver min hjälp, t.ex svara Reports osv. Samt få bort lallare från swewave, och få alla att följa servens regler. Om dem inte följer servens regler så kommer de bli återgärder.

Vad kommer du att bidra med som Staff? får RP nivån att höjas samt få bort lallare på Swewave. Att hjälpa många som behöver min hjälp, sitta i support mycket. Jag kommer bidra med trevligt bemötande till alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag blir inte stressad så ofta men ifall jag blir det så försöker jag att lungna ner mig själv via några djupa andetag kanske, ifall man sitter i t.ex support och många skriker så kan man muta alla och låte en person förklare sin sida av händelsen i lugn och ro och där efter den andra personens historia av händelsen.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom