Intervju Stezzy | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stezzy

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Stezzy

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ange ditt födelsedatum: 18 Oktober 2006

Ange ditt Discordnamn: st3zzy.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en trevlig människa som diggar FiveM, Spelat väldigt mycket FiveM ägt servrar, varit ledning i flera servrar samt staff. Är en väldigt lyhörd människa samt en väldigt rättvis människa.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 1-5

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? En vecka har jag varit medlem! Men tänker att jag ska utöka denna siffran!

Varför ansöker du som staff på SweWave? För de behövs flera staffs med erfarenhet, har blivit indragen ett antal gånger i support när jag inte gjort något utan för att de andra får hjälp av sina polare.

Vad är din uppgift som Staff? Sköta driften på servern, se till så att folk sköter sig och att servern går runt!

Vad kommer du att bidra med som Staff? Ett opartiskt parti där folk ska känna att rättvisa finns! Verkar finnas mycket partisk åsikter i detta staff team. Vill att det ska finnas ett opartiskt parti där folk ska veta att dem känner sig hörda

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag är lugn och försöker hitta den bästa lösningen för problemet som har uppstått, Jag blir inte ofta stressad då jag är en väldigt lugn person och har ofta enkelt att hantera stressade situationer.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Servervakt

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Bra jobbat! Du har blivit godkänd och får därmed gå vidare till det muntliga provet. Kom ihåg att du måste ta din muntliga intervju inom 48 timmar efter det förlorar du rätten att göra det muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom