Nekad Smyxy | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smyxy

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Smyxy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225700210/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000014b6cff72

Vad är din discord tagg? alichaf

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? DreamON- Läser nån denna ni kan gärna prata med dreamON för han och jag pratade om detta väldigt länge när det hände

Bild på banmeddelande: mZ0ea79.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde illegala tredje parts filer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill bara vara helt ärlig om allt som hände. Under en längre tid kände jag mig riktigt frustrerad på Swewave. Det var så många som fuskade, och det blev svårt att känna att det var någon ide att spela rättvist. Jag la ner tid och försökte förbättra mig men ändå såg jag folk fuska sig förbi. Det gjorde mig väldigt arg mer än jag vill erkänna. Så en kväll satt jag och skrollade på youtube då jag hade tråkigt och då såg jag ett klipp där någon visade ett fusk till fivem. Jag vet att det låter som en dålig ursäkt, men i just det ögonblicket kände jag bara... "fuck it". Jag var trött på att känna mig som den enda som spelade rätt. Så jag gjorde ett väldigt dumt och hastigt beslut, jag laddade ner det och testade. Jag minns exakt när det hände. Jag var inne på servern, använde fusket för första gången och redan visste att det var fel. Inte bara mot spelarna men mot de jag känner här på swewave. Och sedan blev jag kallad till support de hade ett klipp att visa mig jagvalde att erkänna då jag visste att det var fel det jag gjorde. Bannen träffade hårt men ärligt talat… det förtjänade jag. Det som känns jobbigast är att jag svek er och de jag känner. Jag har spelat på swewave sedan 2021 och jag har alltid gillat swewave. Jag förstörde det för mig själv, och det var ingen annans fel än mitt. Jag ångrar det så himla mycket. Det var ett svagt ögonblick, och jag önskar verkligen att jag kunde gjort annorlunda. Jag vill bara be om ursäkt för att jag fuskade. Och om det skulle finnas en chans att få komma tillbaka, så lovar jag att visa det jag lärt mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett väldigt stort misstag i det hela.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har pratat i support och haft konversationer om det hela men har aldrig blivit bannad som denna gång jag har bara blivit bannad för små saker och sedan kommit tillbaka men denna bann är det dummaste jag nånsin gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag förstår idag att det var fel av mig att använda fusk, och jag ångrar det beslutet. Istället för att ta den genvägen och fördelen kunde jag ha valt att tänka på hur mitt val kunde påverka andra spelare och förtroendet hos er staffs och dem jag känner här på swewave. Jag vill ta ansvar för det jag gjort och jag är beredd att visa att jag kan göra bättre val framöver. Jag hoppas på en ny chans att få spela här på Swewave och visa att jag lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom