Godkänd Skrut | Servervakt Ansökan[kim]

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skrut

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Skrut

Ditt namn: Jonas

Ange ditt födelsedatum: 18 Augusti 2025

Ditt Discordnamn: skruttibang

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: varierar helt men är aktiv varje dag alltid 6 timmar +

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? några månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 6 gånger typ

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag vill bli servervakt för att underlätta för Helpers & Staffs, då regelbrott tyvärr uppkommer alldeles för ofta. Så jag vill gärna vara med att hjälpa till Helpers & Staffs att hålla en god ton på servern och se till att serverns regler följs. så att det ej finns regelbrytare

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Som en Servervakt har du i uppgift att underlätta arbetet för Helpers & Staff genom att se till att folk följer regler och har en bra RP nivå. Som Servervakt tar du hand om mindre regelbrott, såsom lall, ooc ingame, och annat. Men sedan gör SV-ban för att sedan ansöka till längre bans om du känner att det är nödvändigt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta för Helpers & Staffs, då regelbrott tyvärr uppkommer alldeles för ofta. Så jag vill gärna vara med att hjälpa till Helpers & Staffs att hålla en god ton på servern och se till att serverns regler följs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption & abuse är när man använder sina SV-perms för att gynna en själv eller en kompis. Det kan också vara att man undviker att banna en person bara för att man är kompis med hen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom