Godkänd shnzz | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

shnzz

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: shnzz

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199839099497/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016ffcba69

Vad är din discord tagg? olando.1

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Happyman14 ;)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-26 023448.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Alltså jag tror dom bannade mig för att jag skrev i ooc chatten och körde ifrån polisen och tog ut ett fordon sen går bilen så snabbt att jag råka göra på polisen lite nätt (dsync)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde iväg från polisen hämtade en ny bil dsyncade polisen (inte med menninen så klart)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hmm jag gjorde fel i senariot de vet jag men jag gjorde inget så här jätte jätte grovt fel jag råkade köra på snuten och tog ut en bil när snuten sprang efter mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit tidigare bannad men de är såna små banns som jag ej kmr ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skriva i ooc chatten och inte köra ifrån polisen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Top Bottom