Intervju SHINBI | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SHINBI

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: SHINBI

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum: 15 Oktober 2004

Ange ditt Discordnamn: SHINBI

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Alex och är en 20 åring student på fritiden brukar jag umgås med vänner samt spela mycket. Jag har spelat på flera olika servrers och har god kunskap inom rp samt hur man hanterar olika spelare jag kan kanske vara högljud och sånt ibland men när jag ska vara ansiktet utåt kan jag anpassa mig till vad som är bäst för situationen.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det beror på från dag till dag men flera timmar per dag skulle jag kunna säg med säkerhet.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? kan inte sätta ett exakt finger på det men ett tag.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Eftersom jag känner att jag kan bidra med mycket till staffteamet vill inte peka ut flera men känner att ni har en väldigt dålig staff team de flesta förstår sig inte på rp samt att de brukar vara partiska, att inte vara partisk i en rp server tycker jag är det viktigaste samt att de flesta inte kan ta ett ärende själva och brukar förlita sig på va andra tycker så deras beslut blir aldrig riktigt deras beslut det kan vara bra att lyssna på vad andra har o saäga till 100% men det leder alltid till lite partiskhet samt andra saker som får en själv att tveka.

Vad är din uppgift som Staff? Jag skulle säga det är att se till att alla har det bra, reglerna följs, hjälpa folk med deras problem allt från fivem problem som brukar uppstå till hjälp ig eller /report, samt fråger som man har kan jag försöka besvara en av de viktigaste uppgifter är att vara lyhörd och stötta folket.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra till en bättre spelupplevelse samt en skön kollega om man säger så till de andra i staffteamet. Utöver det kan jag också bidra med olika tankesätt som kan utveckla servern samt staffteamet både i dcnn och när det gäller rpn.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lugn och tar det steg för steg lyssnar på ena sidan först låter de prata till punkt sedan låter jag andra sidfan prata klart till punkt och ifall de har något att säga emellan lyssnar jag sedan kommer jag fram till ett beslut.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Servervakt

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Bra jobbat! Du har blivit godkänd och får därmed gå vidare till det muntliga provet. Kom ihåg att du måste ta din muntliga intervju inom 48 timmar efter det förlorar du rätten att göra det muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom