Godkänd SeaSickFOX | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

SeaSickFOX

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: SeaSickFOX

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Nilsson

Vad är ditt discord namn? seasickfox

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 1982

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gert-Inge Falk. Han är 42 år gammal. Gert-Inge växte upp på västkusten, och fick i unga dagar upp ögonen för snabba och inte minst tunga fordon. Gert-Inge körde lastbil i många år. Han körde flisbil och kallades för Fliskusken. Han fick en dotter som heter Bella Falk som bor i staden (Annan server).
Gert-Inge är en snäll figur men kan bli förbannad över orättvisor och hjälper gärna folk. Han är diplomatisk och kan snacka sig ur och även komma överens med sunt förnuft.
Gert-Inges planer är att han är ny i staden och vill lära känna goa karaktärer som han kan samarbeta med och även hjälpa och tjäna pengar. Hans planer är att köra lastbil och tjäna pengar för att köpa dröm bilar. Sen hur han får tag på pengarna återstår att se =)

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Social, Rolig och kan lösa problem genom att prata. Bra chaufför,

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär För pratglad, dålig chaufför kan hamna i trubbel

Vad kan du bidra med till serverns RP? En skön Karaktär som många kommer lära känna och kommer behöva hjälp ifrån. En Gubbe som många kommer tycka om =)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej men har en egen youtube kanal och har en karraktär. kollar mycket på Lucas Streamingsson. Har spelat Read dead redamtion. Spelat mycket online spel!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte i alla lägen skall vinna alla scenarior. Utan låta andra vinna med och inte vara en Duch i scenarior.

Vad är suntförnuft för dig? Med min ganska höga ålder så har jag mycket sunt förnuft. Man kan säga så här. Inte köra som en galning i alla lägen, inte köra på poliser eller andra människor. Inte slå en polis för att man vet vad konsikvenserna blir om man säger så!

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, Meta gaming, clogga, Vmr, Rdm, Fearrp Rk, Nlr, Powergaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 42 år gammal och brinner för gaming. Har gejmat sen 1986. Gillar RP redan och tror att jag kan vara en bra karaktär på denna serven

Ajjebajje

Trial Mod
Personalmedlem
Helper
Trial Mod
Meddelanden
70
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan. Vidare till muntlig du har 48h på dig!

Top Bottom