Nekad Scarface | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scarface

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Scarface

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Chapz

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Chapz Eriksson växte upp i en rå förort där hemmet alltid var kaos. Redan som liten började han fixa saker åt gänget, springa ärenden och hålla käften. Han hänger jämt med sina "brudar", de är det enda som får honom att skratta ibland. Han gillar tjejer på riktigt men är för cool för att säga det högt. Nu är han typ 20, vill bort från allt skit men vet knappt hur han gör.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är hjälpsam, han är väldigt klok och Chapz tänker alltid logiskt, han är loyal.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han hatar bögar, hatar polismyndigheten, samt så kränker han folk som inte har respekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med topp kvalite rp, samt aktivitet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat i många stora servrar och har varit staff där.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela mot sin/sina moståndares vinst, t.e.x ifall jag går runt och skjuter folk eller vdm så kan det vara kul för mig, men blir det kul på de man gör det på, '' Nej! ''. Man ska alltid rollspela så att sin mostandare får en bra rp upplevelse

Vad är suntförnuft för dig? Man ska tänka logiskt innan man utför sina handligar ig, man ska tänka på att sin rp ska man också kunna relatera till irl osv.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Är man kriminell så måste man gå ut ur bilen när man ska skjuta. I encrochat så får man inte scamma folk utan man ska göra kriminella handlingar. Gör man butiksrån så gör man det med suntförnuft, man ska ha social rp med både gissla och polis. Butiskrån får max göras 1 gång per dag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är trevlig och visar mycket aktivitet ig.

Senaste redigerad av en moderator:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom