Godkänd RRxtydd | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Användarnamn: RRxtydd

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? RRxtydd

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Andersson, 28 år gammal, han älskar att fiska. När han var liten så hade han det jobbigt hemma för att sina föräldrar inte kunna få så mycket pengar så att lilla Erik behövde skaffa ett jobb som barn och efter han blev 19 år flyttade han hemmifrån. Han skaffade ett jobb hos mekonomen och där trivs han än idag.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, schysst, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är blyg, inte jätte aktiv och har men för livet sen sin barndom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sprida god stämning med sociala skills. Kan dock skapa märkliga och långdragna scenarion på grund av problemen att hantera auktoritära personer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på många andra servrar förut och även Swewave 2021 till 2024 när dem stängde ner. nu har jag tänkt att komma tillbaka efter ett tag då jag vill att det ska vara gamla roliga tider.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att respektera andra människor och inte göra eller agera utifrån ett sätt som bara gynnar en själv.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft att man ska tänka som IRL

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man kör på någon utan anledning eller använder sin bil som ett vapen, RDM man dödar någon utan anledning, Fear RP att man är rädd om sitt liv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Top Bottom