Rogge | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Rogge

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Rogge

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2010

Ange ditt Discordnamn: roggeboyy

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille som spelar mycket och spelar fotboll ganska mycket men har paus nu när det är sommarlov. Jag har väldigt mycket energi och jag är alltid positiv och glad. Jag sjunger också mycket på min fritid och jag har mycket blandad musiksmak faktiskt! Jag är också mycket lugn. Jag är bestämd vid mina beslut, samt gillar jag att äta mycket korv med bröd personligen är chorizo en favorit hos mig! Jag brukar gå ut med min familj och simma längre sträckor vilket jag tycker är väldigt roligt eftersom jag gillar att träna inför mina sim cuper. Jag cyklar även mountainbike i skogen. Jag gillar även att gå ut i naturen lite ibland.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 10 timmar plus nu på sommarlovet förutom ifall jag har något planerat annars 4 timmar och uppåt på vanliga skoldagar.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 2021 December

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag har saknat det roliga med att vara staff och alla trevliga eller otrevliga människor man får träffa ta ärenden specca och bara ha kul som staff. Jag har tröttnat på krim rpn den behöver verkligen bli bättre och då tänker jag att kan ändra på det. Jobben börjar bli bättre jag vill få tillbaka alla jobb så allt blir så bra som möjligt med jobben. Det tar över 5 minuter att vänta i support oavsett vad och så ska det ju absolut inte vara ibland så tar det även mer än 15 min att vänta för att någon ska ta support. Reportsen behövs det ju inte prata om Man vet ju redan att ingen kommer att hjälpa dig genom en report. Jag vill även börja streama staffarbete igen då det var jättekul. Jag älskar verkligen att ta support träffa nya spelare där och även hitta nya kompisar som är staff och även inte staffs. Jag känner bara att vara staff på swewave är det roligaste som finns att göra på swewave.

Vad är din uppgift som Staff? En staffs uppgift är att hålla servern borta från regelbrytare, ta support ärenden, ta reports, hjälpa nya medlemmar in i servern, läsa ansökningar, ta intervjuer m.m.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att kunna bidra med härliga stunder, och en staff som vet vad den gör, har koll på allt och ni kan alltid lita på mig att jag kan ta vliket skit jobb som helst.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer alldelles utmärkt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom