Godkänd Robin1870 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin1870

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Robin1870

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? robin9809

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Karlsson och är 26 år gammal. Axel föddes i en liten förort i Stockholm. Han växte upp med en stark känsla för rättvisa, men också med en rå verklighet som formade honom tidigt. Hans pappa var mekaniker och hans mamma jobbade inom vården, vilket gav honom en blandning av praktiska färdigheter och empati. Men livet tog en mindre väg han inte riktigt hade tänkt sig när han hamnade i fel kretsar under tonåren.

Livet i Stockholm:
Efter att ha kommit in i en kriminell miljö för att överleva och få tillhörighet, insåg Axel att det inte var en hållbar väg. En dramatisk händelse – kanske ett polisingripande eller ett allvarligt bråk – fick honom att ifrågasätta sitt liv. Han bestämde sig för att lämna det förflutna bakom sig, men det var inte lätt att bryta med gamla vanor och kontakter.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, omtänksam och social med folk

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir lätt arg och tar ut sin ilska. Saknar självförtroende. Tror ofta att han kan lösa allt själv, men behöver hjälp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket roliga senarios, och en mycket rolig rollspelande. Och ha väldigt roligt på servern. jag skulle kunna tänka mig att vara polis för det är något som jag hade viljat prova. men sen. så jag skulle kunna rollspela som vad som helst egentligen. så länge man har kul

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på en server sen tidigare, och vill prova någon annan server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda eller flera ska ha roligt i ett senario. Och inte alltid behöva sträva för att vinna jämt

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att man ska tänka logiskt. Och om man verkligen skulle ha gjort det i verkliga livet. Tillexempel om man skulle hoppa från ett berg.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel på olika regler är väll typ 'fear rp' betyder typ att du måste vara realistisk om du skulle få tillexempel en pistol emot dig och inte bara springer iväg å lallar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Lungt för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom