Nekad Refflan44 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Refflan44

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Refflan44

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Refflansmustigakottbullar/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000132ec5c82

Vad är din discord tagg? Reeprint#1543

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Arkz

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-26 232312.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att jag var Rasistisk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Preciss innan jag blev bannad skrev och sa jag ett skämt till black pistons som var rasistisk. Det var inte genomtänkt och jag förstod inte i stunden hur olämpligt det var. Jag menade inte att såra någo, men inse nu att det var både olämpligt och respektlös. Jag var också varit runt mycke i black pistons gänghus och hängt en hel del tillsamans med dom, både där och på andra ställe så jag trode inte att nåra skulle ta det illa upp för att de var ett par stycken som skrattade men jag fattar att jag aldrig skulle ha sagt skämtet från förstaa början. Jag inse nu att mitt beteende inte alltid varit passande. Jag uppskatar verkligen gemenskapen men förstår nu att mina handlingar inte alltid har varit respektfulla

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, utan det var mitt fel för mitt beteend. Jag inse nu att jag inte tänkte mig för när jag skrev och sa det rasistiska skämtet till Black Pistons. Jag förstå nu att det var olämpligt och respektlöst, och jag tar fullt ansvar för mina handllingar. Jag borde inte ha sa de, och jag förstår varför de ledde till att jag blev bannad. De var helt enklet ett resultat av mitt egna misstag och jag ångr de verkligen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för rdm och c logg förr men det var för att jag var ny på servern och inte fattade reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulde ha tänkt efter mer innan jag skrev eller sa nåt, iställe för att slänga ur mig nåt olämpligt och rasistik. Jag insåg för sent att vad som var menat som ett skämt kunde såra andra, och det var inte min avsik. Jag borde ha varit mer medveten om att sådana sakar inte hör hemma i nån gemenskap, oavsett om jag trode att folk skrattade eller inte. Det var oxå mitt ansvar att förstå att inget skämt är okej om de kan skada eller förolämpa nån. Jag inse nu att mitt beteende inte var passande, och jag är verkligen ledsän för att jag inte tänkte till och satte mig in i andras känslor. Från nu kommer jag att vara mer uppmärksam på mina ord och handlignar, och ser till att jag alltid agerar respektfullt mot alla, oavsett sitaution. Så om jag hade kunnat göra nått annorlunda skulle jag ha varit mer reflekterad innan jag agerade. Jag hade också tagit ansvar för att alla handlignar, även skämt, har konsekvenser för gemenskapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom