Godkänd RealLuxe | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealLuxe

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: RealLuxe

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? RealLuxe

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär har spelet här förut och har varit polis, han kommer bli polis igen för att den fick höra att de behövde mycket hjälp och jag har gått med som rikspolischef på en annan server och har gjort en egen polis handbok där jag kan dela med mig saker till polismyndigheten här men jag är inte rikspolischef längre på den servern jag va på då jag valde att komma hit igen, hans framtidsplaner är att han ska kunna hjälpa andre som han gjorde på de andra servers osv

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Modig, seriös och rättvis

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Det finns inga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra men bland annat seriös rp, trygghet i servern, försöker hjälpa andra att rätta deras server regel brott och kunna rapportera de spelare som sitter lallar för mycket. Jag kommer också att spela min roll på ett bra och realistiskt sätt. Jag vill också skapa en trygg och trevlig miljö för alla spelare. Om jag ser någon som bryter mot reglerna, försöker jag först hjälpa dem att förstå vad de gör fel. Om det behövs, rapporterar jag spelare som inte följer reglerna eller stör andra genom att lalla för mycket. Jag vill att servern ska vara rolig och rättvis för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenheter inom rollspel, har kört i unive, fjällen, valize, nexus, deverse, centrum och avelia RP men den är lite lallig så jag lämna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela på ett sätt som gynnar berättelsen, spänningen eller motpartens karaktär, även om det går emot din egen karaktärs intressen, till exempel, om du spelar en kriminell och blir jagad av polisen, kanske du inte alltid försöker fly eller vinna ibland kan du välja att bli tagen, om det gör scenariot mer dramatisk och intressant, På detta sättet så får polisen en chans att spela med sin egna polis roll ordentligt och detta kan vara en bättre scenario

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft innebär att man ska agera logisk som till exempel om någon riktar mot mig ett vapen på nära håll och så springer jag ifrån, detta är sunt förnuft.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Att man slår en annan spelare för ingen anledning, VDM: Att man använder sitt fordon som ett vapen och Metagaming: Det innebär att om jag sitter i discord med en vän och han dog i ett scenario och jag berättar vart han är och han svarar på de, sen så roll spelar jag på de han sagt det är lite som ooc typ

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!
"Om någon riktar mot mig ett vapen på nära håll och så springer jag ifrån"
betecknas också som Fear Rp

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad! Finns ej med i Dcn.

Senaste redigerad:

AD

Trial Mod