Nekad Realghost | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Realghost

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: Realghost

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? realghost12

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag var det innan när jag var staff och det var roligt och hade viljat bli det igen. Jag ser att många ansöker och lite roligt att träffa nya folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har efarenhet jag kan alla regler och jag är bra medlems skaps ans säger många. Dom säger att jag är trevilig och snäll därför hade jag nog passat bra där!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Snäll och med recpekt men samtidigt inte för snäll så man ger dom godkänt direkt

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Kolla forumet ofta och hålla koll på väntrum medlem men jag hade varit aktiv och behandlat dom med respekt

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? inte jätte unga, men kunna reglerna

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? holla koll på dom som sitter i väntrum och behandla personer med respekt

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? 3-6 timmar per dag aktiv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag var staff innan samt medlemsskapansvarig

Top Bottom