Godkänd RaulTheKing1891 | Medlemskap ansökning (shysquid)

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

RaulTheKing1891

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: RaulTheKing1891

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? realhampus

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Raul Olofsson , han är 20 år gammal och bor i staden för att försöka få ett bättre liv. Han drömmer om att en dag kunna bli nåt stort, typ polis eller kanske starta ett eget företag. Han är ganska snäll och gillar att hjälpa andra, men han kan också va lite envis ibland. Han är bra på att köra bil och är snabb på att fatta grejer. Han vill gärna visa att han klarar av saker även om folk inte alltid tror på han. Krister gillar att prata med folk och försöker alltid va trevlig. Vilket gör honom till en trevlig individ.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är hjälpsam, Snäll och han lär sig snabbt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är glömsk, lätt stressad och han gillar att snacka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra RP mer levande. Jag gillar att samarbeta med andra och komma in i olika situationer, som typ bråk, affärer, eller bara snacka med folk på stan. Jag försöker alltid spela min roll seriöst och inte förstöra för andra. Jag gillar att testa olika roller, typ civil person som kanske hamnar i trubbel eller någon som vill klättra upp i livet. Jag är också bra på att improvisera och göra så att det händer grejer som känns verkliga och roliga för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på olika andra servar t.ex. Avena och Unity och lite på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för egen vinst och att aktivt bidrar till att göra andra framgångsrika.

Vad är suntförnuft för dig? Att man tänker logiskt innan man agerar, (Skulle jag göra detta i verkligheten?? )

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,vdm,copbait,osv Rdm betyder att man tex skjuter eller använder våld mot en annan person utan en anledning, vdm betyder att man andvänder sitt fordon som ett vapen tex kör över någon copbait betyder att man försöker göra så att polisen försöker följa efter dig eller något annat.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

shysquid

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen
:SWRP~3:

Top Bottom