Godkänd Pios3333 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pios3333

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Pios3333

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? anton100528

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasoni mehmed och han ärr 18 år gammal och kommer från syrien han har levt ett ganska fint liv och han är väldigt snäll och han vill gärna jobba meko det hade varit väldigt kul hasoni har inte mått så bra han har vart mobbad när han gick i skolan för att han hade en fräkne vid ögat han var lesen ofta och grät hemma och mådde väldigt dåligt hans papa lämnade han när han var 5 och morsan dog när han var 14 så han har inte haft det så bra men du lever han ett bra liv och är miljoner och äger 3 affärer o 7 pizzerior. Hasoni är även en barber och har klippt mycket folk i sina dagar han äger en barber shop i malmö och har en i stockholm han har en mersheds amg c63 o en bmw m3a comp luftad och kör runt med rika rappare och kör på spelningar osv Hasoni har vart med om en skjuting för 3 år sen och vart skjuten 3 gånger 1 i benet o 2 i magen han låg på skjuan i 4 månader och han mådde inte bra och ville bara hänga sig själv och inte leva mer han tänkte hoppa från en bro ett tag men sen så fick han hjälp och började må bättre och fick hjälp av psykolog och hans kompis janne som han gick i skolan med och dem har vart vänner sedan långt tillbaka och har gjort mycket saker tillsammans dom äger en bilfirma i sollentuna som heter hamoberderas det är en väldigt känd bil firma i staden och han har känat mycket pengar på det.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är speciell, Rolig,Smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Autism,Adhd,Negativt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra RP. Då jag har spelat på swewave ett tag så jag har Erfarenhet inom FiveM. Jag kommer bidra med Roliga & Långvariga Scenarion. Och ser fram emot att få spela. Det kommer bli väldigt kul och spela på servern igen då jag har tagit pauser osv och inte kört på ett tag. Jag kommer också göra roliga grejer för servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat swewave innnan även unive så kan rpa

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att båda parterna ska ha en bra scenario och man ska inte bara spela för att vinna man ska spela för att ha kul. Man ska också inte spela för powergaming 2 man ska köra så att båda har det kul och inte bara spela för makt o pengar.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka logiskt t.ex

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm att man använder fordon som ett vapen rdm att man dödar nån utan anledning powergaming att man inte rpar på skador

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Neh

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen

Status