Godkänd persikan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

persikan

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Användarnamn: persikan

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad heter du på discord? persikan

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag valde att ansöka till rollen som Medlemskapsansvarig eftersom jag har ett starkt intresse för medlemsengagemang och föreningsliv. Jag tycker det är väldigt givande att få människor att känna sig välkomna, inkluderade och delaktiga.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskapsansvarig för att jag är engagerad, strukturerad och har ett genuint intresse för att skapa en välkomnande och inkluderande medlemskultur. Jag trivs med att ha kontakt med människor, är lyhörd för andras behov och har lätt för att organisera och kommunicera tydligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man alltid ska bemöta andra människor med respekt, öppenhet och lyhördhet. Alla har olika bakgrunder, erfarenheter och sätt att uttrycka sig på, och det är viktigt att man visar förståelse och är nyfiken snarare än dömande.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? jag är en stark och inkluderande gemenskap
Jag vill utveckla onlineträffar, forum och event som gör att medlemmarna känner sig välkomna och delaktiga – oavsett bakgrund, erfarenhet eller deltagarnivå.

Förstärka mervärdet av medlemskapet
Genom att kontinuerligt samla in idéer och feedback vill jag ta fram konkreta medlemsförmåner, som specialerbjudanden, workshops, nätverksträffar och stöd i medlemmarnas egna projekt.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Respekt för andra medlemmar.Engagemang efter förmåga och har ansvar för sitt deltagande

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? m Medlemskapsansvarig ser jag mitt ansvar som både praktiskt och relationsbyggande. Det handlar om att vara länken mellan föreningen och dess medlemmar – att säkerställa att varje medlem känner sig välkommen, informerad och värdesatt.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är aktiv väldigt mycket och blir nog staff snart.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom