Nekad Pellavovven | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pellavovven

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Pellavovven

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? pellavovven

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Felix växte upp i ett hus där tiden stod still. Hans mamma, Sonia, var hans värld – inte bara som förälder, utan som vän, älskare och skydd mot allt som fanns där ute. Det var som om de levde i en bubbla, där ingen annan riktigt fick plats.

När Felix blev äldre började något skava. Han kände hur hennes blick följde honom med en närhet som var svår att sätta ord på. Det var inte kärlek, inte på det sättet man brukar mena – men det var något som brände till under huden.

Han visste att han borde dra sig undan, börja bygga sitt eget liv. Men varje gång han försökte ta ett steg bort, drog hon honom tillbaka med ord som:
"Jag vet inte vad jag skulle göra utan din mikropenis, Felix."

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Vit, inte hetsig, Skapar god "ost".

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär AD/HD, Aggressiv, morfin beroende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig stund *wink wink*, Bra social RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Bara sexplay med Sonia

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska spela med för att det blir som det skulle blivit om det hände IRL. Till exempel: Du är kriminell och säljer droger, polisen kommer och ska gripa dig och du låter dem gripa ist för att springa iväg eller skjuta ner.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att man själv kan avgöra vad som är rätt/fel, troligt/inte troligt att göra t.ex köra 300km/h på en 50 väg

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, FEARRP, COMBAT LOGGING, RR

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Senaste redigerad av en moderator:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom