peekab00 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

peekab00

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: peekab00

Vad är ditt namn i verkligheten? ahmad

Vad heter du på discord? ahmad.arab1

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig som Medlemskaps Ansvarig eftersom att jag är en mycket aktiv grabb på datorn. Att jag vill underlätta för staffs att ta in nya mdlemar i server jag vill även hjälpa servern med mycket och jag vill att nya från swewave ska kunna märka vilken bra server detta är då jag vill vissa att man kan uppnå saker på en sådan bra server och att hjälpa till med att ta in folk som har en utvecklad ansökan och har bra koll på reglerna om de uppnår målen så är dom välkomen till servern. och jag har varit tidigare servervakt länge och massor med gånger och nu vill jag testa på ett nyt så jag valde att ansöka till medlemskap ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ja det som gör att ni ska välja att ni ska ta mig är att jag har ett välbemötande till nya folk och att jag kan reglerna utan till jag kan även vad som krävs för att bli medlem och vad för regler man ska kunna och det som kan hjälpa er mer är att jag är välldigt driven av mig jag kan vara aktiv ganska mycket och ta in medlemar som ska komma in för att de har en bra ansökan och it bara för att de ät mina vänner så ska jag godkänna de jag ska va rättvis mott alla som vill ansöka om medlem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man ska kunna vara stolt över att ha fått bli medlem på swewave. Att vara medlem på swewave vill jag ska vara ett bevis på att man är en seriös och duktig rpare. Som medlem ska man vara en förebild för ickemedlemmarna och kunna visa hur riktigt bra rp ska se ut. man ska bemöta dom nya personerna till serven med respekt och inte va aggressiv mot människorna

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Jag tycker att man ska kunna vara stolt över att ha fått bli medlem på swewave. Att vara medlem på swewave vill jag ska vara ett bevis på att man är en seriös och duktig rpare. Som medlem ska man vara en förebild för ickemedlemmarna och kunna visa hur riktigt bra rp ska se ut.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? Mina krav jag kommer att ha på swewave medlemar är att man ska vara mogen och trevlig mot alla ooc, man ska kunna ta kritik ooc och man ska följa swewave regler. och ha en bra rp när man är ig och inte sitta bryta på regler och inte lalla när man är medlem

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? jag hade känt att jag har ett stort ansvar för swewave framtid så därför kommer jag att vara väldigt noga med mina val och beslut. Jag som Medlemskaps Ansvarig kommer ha ett ansvar över vilka vi tar in till Swewave Roleplay och hur dom kommer att bete sig och därför är de viktigt att man både är seriös och glad eftersom att då förstår folk lätt att pås e har vi en rolig och seriös rp. Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv 3-7 timmar pär dag eller mer och vissa dagar så är jag aktiv mindre men mest är jag aktiv

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Tisdag: 15:00- 00:00 Onsdag: 15:00-02:00 Tisdag: 15:00-01:30 Fredag: 16:00-05:00 Lördag: 12:00-05:00 Söndag 12:00-04:30 Lov Måndag: 12:00 04:00 Tisdag: 12:00-04:00 Onsdag: 14:00-05:00 Torsdag: 15:00-05:00 Fredag 12:00-05:00 Lördag: 12:00-04:00 Söndag 12:00-04:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej ha de så bra

Top Bottom