Godkänd Orlando1 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Orlando1

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Orlando1

Vad är ditt namn i verkligheten? Orlando

Vad är ditt discord namn? rispyz_

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Orlando Fugalas. Han växte upp i en lite tuffare förortsmiljö där han tidigt lärde sig att klara sig själv. Trots svårigheter i barndomen har han alltid haft stora drömmar om att en dag äga en egen skjutbana. Han är en lojal person som bryr sig mycket om sina vänner. Orlando gillar bilar, musik och vapen. Han vill bygga ett nytt liv i staden och jobbar hårt för att nå sina mål.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal och skyddar sina vänner, Bra på att lösa problem snabbt, Driven och målmedveten.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har ibland svårt att lita på nya personer , Kan bli för impulsiv när han blir arg, Lite envis och har svårt att erkänna när han har fel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och seriöst rollspel. Jag gillar att skapa roliga och intressanta scenarion för andra och anpassar mig efter situationen. Jag försöker alltid tänka på helheten så alla har kul.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på flera andra svenska RP-servrar och har bra koll på hur man spelar realistiskt och följer regler. Jag är också van vid att skapa en bakgrund för min karaktär och spela den trovärdigt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka "vinna" i varje situation, utan låta andra också få lyckas ibland. Det handlar om att göra RP roligt och realistiskt för alla inblandade, inte att alltid ha övertaget själv.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att tänka logiskt och ta ansvar för hur man beter sig. Det handlar om att förstå vad som är rätt och fel, även om det inte står i en regel. Typ att man inte springer runt och skjuter folk utan anledning bara för att man kan.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM och copbait

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv, lyssnar på feedback och gillar att samarbeta med andra. Jag tar RP seriöst och försöker alltid bidra till en bra stämning på servern.

Top Bottom