Godkänd oooolleeeeehassan | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oooolleeeeehassan

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: oooolleeeeehassan

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Olle

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karraktär ska heta abdi andersson och han ska jobba som bilmekaniker. hans uppväxt är att hans pappa har jobbat som en bilmekaniker och han förljer hans pappas fotspår. hans bakrund är väldigt positiv för att hans familj var trevliga mot honom och ingen kriminalitet och då gör det att "abdi" då blir en mycket trevligare person att vara med och prata med. Hans intressen är för bilar för att han gillar att laga bilar och han gillar även att köra bilar. hans känslor är bra känslor och inga dåliga och han är väldigt trevlig pågrund av det. Hans framtid är att äga en bilmekaniksfirma för att han gillar att ha mycket ansvar på sig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är trevlig att prata med. Han håller sig till det han säger. Han bildar en bra RP.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli arg på kunder som inte beter sig. Han kan bete sig lite dåligt ibland för att hans kunder kan vara jobbiga. han kan bli lite irriterad på vissa folk som inte beter sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag jobbar på en bilverkstag som gör att jag får kollekor och det gör att vi kanske blir vänner och det gör att dom vill kanske gå in mer och spela med mig bara för att jag kanske e lite snällare mot dom än vad jag e mot andra. Jag bidrar också med ett bra beteende och en hög RP nivå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Vad är suntförnuft för dig? det innebär att man ska reagera med starka känslor som man hade gjort i verkligheten och att man tänker på vad man hade gjort i verkligheten t.ex om man verkligen hade hoppat från den bron med den bilen eller hade jag verkligen slått den personen utan anledning? det är sunt för nuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (att man kör på någon med en bil) RDM (att man skjuter någon utan anledning) COPBAIT (att man försöker få polisens uppmärksamhet) suntförnuft (att man gör det man hade gjort i verkligheten)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt trevlig person som gillar att spela fivem och jag har en hög RP nivå

Bubu

Medlem
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom