Nekad olletheterrier | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olletheterrier

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: olletheterrier

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? olletheterrier

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Eriksson och kommer från Ukraina och Libanon. han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död. så Adrians är uppväxt i ganska dåliga umgängen, och har gått igenom riktigt mycket. han har försökt ta sitt liv flera gånger men han har aldrig lyckats, men tillslut så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår. när han var 18 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. han har gjort det nu i 4 år och har flyttat till swewave nu, han har stor erfarenhet av kriminalitet och vill börja med det i hans nya stad. men det som hindrar han är hans mående, han är deprimerad och mår skit. han vill inte tillbaks där han var förr och försökte ta sitt liv. han kämpar men mår jävligt dåligt. hans ända hjälpmedel är dråger och adrenalin hjälper han för stunden. Hans största intresse är gäng, det är ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans sån har lyckats med det han vill. det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat. utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet jwagen, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. det är att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tilräkligt bra enligt han lagkamerater så han slutade fasst han älskade det.(grov dyslexi).

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är social, han är schysst, han kan mycket om bilar och hur man ska göra saker

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har kort stubin, han är rädd att fucka upp saker, han kan be gå många misstag ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med en mogenhet inget lallande och en hög rp nivå kan bidra med att göra reports om jag ser en medlem göra fel eller en icke medlem, Jag kommer bidra med en rolig rp och ingen tråkig rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelatt fivem i 3 år eller mer har runt 4 tusen timmar på spelet för det mesta har jag kört på den här servern men har kommit och gåt har kört mest på rp servers men ibland händer det att jag kör på en gang server men ja jag har väldigt mycket erfarenheter inom rp.har kört på unive sen några 15+ servers körde på swewave 2022 men ja skulle säga att jag har en väldigt stor erfarenhet inom rp kan alla regler utan till

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska leva in i sin karaktär och inte gå ooc börja bryta karkatär så att din motparten får den bästa upplevesen i scenariot. att man ska rollspela som i verkligheten och man förväntar sig att motparten ska göra samma sak så båda fårlika bra upplevelse

Vad är suntförnuft för dig? För mig är suntförnuft alla regler i ett man ska tänka en extra gång om man verkligen skulle göra det i verkligheten t,ex köra 200km/h in i en vägg eller skjuta nån på ljusa dan mitt i troget, men som sagt suntförnuft täcker alla regeler

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM alltså att jag dödar någon utan en anledning bakom det, VDM samma sak bara att jag använder ett fordon istället för att döda någon, Fear rp t,ex jag blir riktad pistol och bara springer därifrån jag ska be för mitt liv som om det skulle vara verkligheten, NLR att jag inte ska komma ihåg något efter jag dött om jag respawnar och Fail rp det är något man gör som är orialistisgt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senaste redigerad av en moderator:

zhft

Medlemskap Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom