oliverzmudczynski0629@gma | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: oliverzmudczynski0629@gma

Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? oliver102909

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arvid och kommer från England. Han är oftast glad och social, men om någon pressar honom för hårt kan han bli riktigt aggressiv. Arvid växte upp i en tuff miljö hans pappa var ofta ute om nätterna och höll på med saker Arvid inte visste något om. En vinterdag valde Arvid att följa efter sin pappa och fick då reda på sanningen: pappan var med i ett kriminellt UK-gäng. De var klädda i svarta kläder, bar masker och hade knivar på sig. Efter att ha spionerat flera nätter såg Arvid sin pappa sälja droger, hota folk och göra andra brottsliga saker. Trots att det var skrämmande blev Arvid fascinerad och hans pappa blev på ett sätt en förebild. Så småningom drogs Arvid själv in i den kriminella världen. Han började som springpojke, sålde droger åt äldre killar och blev uppmanad att råna och kidnappa folk vilket han gjorde för att inte framstå som en fegis. En dag när han var ute och sålde som vanligt, hörde han skottlossning utanför sitt hem. Han gömde sig i en buske och såg flera av de äldre grabbarna han jobbat med bli nedskjutna. När han tittade upp såg han sin pappa stå i fönstret med en pistol han sköt tillbaka mot angriparna, men blev själv skjuten i ansiktet. Arvid såg sin pappa dö framför honom. Det var då Arvids kriminella liv verkligen började.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär modig, stark och omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär svår mot grupptryck, ensam, lätt iriterad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och seriöst rollspel där jag alltid försöker hålla en hög nivå. Jag har lagt ner mycket tid på att bygga en intressant och djup karaktär som öppnar upp för spännande scenarion och drama. Jag gillar att samarbeta med andra och skapa bra RP tillsammans oavsett om det är konflikter, samarbete eller vardagliga situationer. Jag spelar inte bara för min egen skull, utan vill även bidra till andras upplevelse. Jag är aktiv varje dag, pålitlig, respekterar reglerna och andra spelare. På sikt vill jag gärna utveckla Arvids historia vidare och kanske starta ett gäng som fokuserar på starkt karaktärsRP och intressanta scenarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja 5 år i nacken

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid försöker vinna själv i varje situation, utan att man ibland låter den andra parten lyckas till exempel om polisen griper en eller om man blir rånad. Det gör rollspelandet mer realistiskt och spännande för alla inblandade. Det handlar inte om att förlora, utan om att skapa bättre och mer trovärdiga scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att kunna tänka efter innan man gör något att förstå vad som är rimligt i olika situationer. Det gäller både i spelet och utanför. Man ska följa reglerna, inte utnyttja systemet, och alltid tänka på hur ens agerande påverkar andra spelare. Det handlar om respekt, logik och att skapa en bra helhetsupplevelse för alla.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, pwg, pwg2, nlr, fear rp, meta,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Top Bottom