Godkänd oliboli2007 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliboli2007

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: oliboli2007

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? oliboli2007

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed och han kommer från gbg . När Ahmed va 5 år gammal så fick han en hjärn tumör där han var nära döden i den unga åldern. Läkare opererade bort tumören och Ahmed var aldrig de samma efter. Hans föräldrar märkte på han att det var något fel med han i den unga åldern av 10. När Ahmed hade fyllt 14 började han åka in till stan och började knarka och testa på att röka cannabis osv. Det va Ahmed jobbiga beslut han började med det kriminella. Ahmed hamnade på hvb när han va 15 och han satt där tills han blev 17 när Ahmed kom ut försökte han skaffa jobb som taxi chaufför han lyckades han tjänade ihop lite pengar sen hade han råd att flytta till swewave staden vilket han gjorde. Nu är frågan om Ahmed ska fortsätta som Taxi chaufför eller om han ska följa sitt förflutna och bli kriminell på full tid.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Glad, Sprallig, Positiv till allt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite för snäll i bland, Faller lätt för grupptryck, kan göra dumma saker ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå samt jag kommer hjälpa utveckla serverns rp genom att hjälpa folk som är nya till staden att få jobb

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat fivem 1.5år och spelat på flera olika servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ett scenario ska va lika roligt för alla som är med t.ex om jag har snutjag och kör in i en vägg i 70kmh så ska ja inte bara köra iväg utan jag ska rollspela på skadorna och ge upp låta polisen ta mig

Vad är suntförnuft för dig? att man alltid ska tänka en extra gång före man gör nått för att de ska vara så realistiskt som möjligt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar folk random / vdm använder bil som vapen / ooc att man säger typ hoppa discord eller vilken knapp är det för att öppna invetory

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hoppas jag kan vara med och utveckla servern:)

Bubu

Medlem
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom